Türk-Alman Dostluk Konseri

İZDOB Türk-Alman Dostluk Konserine ev sahipliği yapıyor.

3 Ekim 2011 Pazartesi günü Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi'nde...
 

Program

Turgay Erdener

Yeşil Bir Düş
Flüt ve Orkestra için Fantezi - Flüt, Hürkan Ayvazoğlu

Eckhardt Günther/ İsmail Türker

Yanyana
Orkestra için Süit

ARA

W. A. Mozart

Sancta Maria, mater Dei, KV 273

Ave verum Corpus, KV 618

Regina Coeli, KV 276
Osnabrück Gençlik Korosu Orkestra ve Koro Şefi

Kinan Azmeh

Üç karakterde Fantezi
Ses, Klarinet ve Orkestra için Fantezi- Vocal,İbrahim Keivo-Klarinet ,Kinan Azmeh

Yorumlar

  1. Merhabalar,

    Bloğunuzu tesadüfen "Çocuk cami buluşması" cümlesini google de ararken buldum. Bloğunuzu beğendim ve izleyiciler eklentisine kaydımı yaptım.

    Siz de beni tanımak isterseniz, bloğumu ziyaret edersiniz.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar