Türkü ve Grup Mecaz Gecesi

Devlet Klasik Türk Müziği Korosu 03 Mart 2011 Perşembe akşamı Atatürk Kültür Merkezi'nde vereceği konserde, İzmir'in en sevilen gruplarından birisi olan Grup Mecaz'ı ağırlıyor.

Saat 20:30'da başlayacak olan konserin şefliğini Erhan Parlat yapacak. İki bölümden oluşacak konserde İkinci Bölüm, Grup Mecaz'ın türküleri ile renklenecek...
Konserin programı şöyle;

I. BÖLÜM KORO


1. “Gar mı yağmış yüce dağlar başına”
Yöre: KIRŞEHİR
Kaynak Kişi: NEŞET ERTAŞ
Notaya Alan: ADNAN ATAMAN

2. “Ben kendimi gülün dibinde buldum”
Yöre: KÜTAHYA
Kaynak Kişi: HİSAR’LI AHMET
Derleyen: YÜCEL PAŞMAKÇI

3. “Arpa buğday dâneler”
Yöre: ORTA ANADOLU
Notaya Alan: YAŞAR AYDAŞ- ÜMİT BEKİZAĞA

4. “Keklik gibi kanadımı süzmedim”
Yöre: ERZİNCAN
Kaynak Kişi: SALİH DÜNDAR
Derleyen: MUZAFFER SARISÖZEN

5. “El vurup yâremi incitme tabip”
Yöre: TOKAT
Kaynak Kişi: SADIK DOĞANAY
Derleyen ALİ EKBER ÇİÇEK

6. “Zobalarında guru meşe yanıyor”
Yöre: DENİZLİ
Derleyen- Notaya Alan: ÖZAY GÖNLÜM

7. “Yörük de yaylasında yaylayamadım”
Yöre: RUMELİ
Kaynak Kişi: OSMAN PEHLİVAN
Derleyen: MUZAFFER SARISÖZEN

8. “Bahçalarda zerdali”
Yöre: GAZİANTEP
Kaynak Kişi: HÜSEYİN YIKICI
Derleyen: MUZAFFER SARISÖZEN
 




Çok güzel anılarımı paylaştığım, çok şeyler öğrendiğim, eğlendiğim, birlikte Türkiye ve Dünya'yı gezdiğim, 1997'de İngiltere'de yapılan bir yarışmada 3 dalda ülkemize ve kentimize dünya şampiyonluğunu kazandırdığımız abilerim ve arkadaşlarımı bu sayfalarda hiç tanıtmadığımı farkettim.

Onları tanıtma işini en kısa sürede yapacağım öncelikle, Devlet Klasik Türk Müziği Korosu ile vereceği konseri duyurmak istedim.
I. BÖLÜM "Grup Mecaz "

Yorumlar

Popüler Yayınlar