Akademi 35 Buçuk


35½ Karşıyaka'yı en kısa anlatan ifadelerden birisi. Karşıyakalı olupta Karşıyaka'yı unutan, sevmeyen birisini tanımadım şimdiye kadar.

Kimi görevi gereği bir süreliğine gelir aşık olur, kim orada doğar görevi gereği gitmek zorunda kalır, kimi karşıdan bakar sever, kimi gelir görür ve yerleşir. Bambaşka hikayelere rastlayabilirsiniz.

Kendilerini ayrı hissetmeleri gayet doğal onlar Karşıyakalı çünkü.

Vahide & Altan Gördüm çifti de bu hikayelerden birisi...

Bu çifti televizyon dizilerinden tanırsınız. Aslında tiyatro sahnelerinden tanırsınız demeyi çok isterdim ama maalesef tiyatroya harcadıkları onca emeğe rağmen rol aldıkları diziler sayesinde isimlerini duyurdular.

Vahide Gördüm, 9 Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesini bitirdiği 1992 yılında, Ankara Sanat Tiyatrosu kadrosuna katılarak sahne hayatına başlamış. Ardından Adana Devlet Tiyatrolarına katılmış ve en son olarakta dizi çekimleri için İstanbul'a taşınmış. Bir İstanbul Masalı ile kendisini tüm Türkiye tanımış oldu.

Altan Gördüm ise Ankara Sanat Tiyatrosu'nda uzunca bir süre oyuncu, eğitmen, yönetmen olarak görev aldıktan sonra Ankara Devlet Tiyatroları'na geçiş yapmış. Kavak Yelleri, Hayat Bilgisi gibi dizilerde aldığı rollerle ününü yayan Altan Gördüm şimdilerde ise akademide eğitmenlik yapmaya devam ediyor.

Akademi 35 Buçuk Karşıyaka hasretini ismine yansıtmış bir kurum. Vahide Gördüm, Altan Gördüm ve Tolga Örnek tarafından kurulan bir sanat evinin eğitim ayağını oluşturmaktadır. Akademi 35Buçuk'un amacı, teorik bilgileri, eğitmenlerin geniş tecrübelerinin aktarılacağı derslerde uygulamalarla pekiştirerek çok yönlü bir eğitim vermektir. Sadece ana eğitim dallarında değil profesyonel dünyada iş başvurularından görüşmelere hazırlığa kadar pek çok konunun işleneceği dersler, aylık seminerler ve atölyelerle de pekiştirilmektedir. 

Yorumlar

  1. Değerli sanatçımız Vahide Gördüm'e acil şifalar diliyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar